ABOUT THE JOURNAL
REQUIREMENTS FOR ARTICLES
SUBMIT ARTICLE
JOURNAL ARCHIVE
CURRENT ISSUE
JOURNAL ARCHIVE
2020
VOLUME 1 №4
2021
VOLUME 2 №1
VOLUME 2 №2
VOLUME 2 №3
VOLUME 2 №4
2022
VOLUME 3 №1
VOLUME 3 №2
VOLUME 3 №3
VOLUME 3 №4
2023
VOLUME 4 №1
EDITORIAL BOARD
CONTACT US
Category
NUMBER 3
ТАБИИЙ ТИЛЛАРНИ КОМПЬЮТЕРЛИ МОДЕЛЛАШТИРИШДА ЛИНГВИСТИК ВА ЛИНГВО-МАТЕМАТИК МОДЕЛЛАР МУНОСАБАТИ
n-грам
/
лемматизация
/
лингвистик модель
/
лингво-математик модель
/
стемминг
/
стоп-сўзлар.
/
сўзнинг фонематик узунлиги
/
фонетик элемент
BO‘LAJAK INFORMATIKA O‘QITUVCHILARNI TAYYORLASH SIFATINI TA’MINLASHDA KOMPETENTSIYALI YONDASHUV
kompetentsiya
/
ta’lim sifati.
/
ta’lim standartlari
/
texnologiya
/
Uzluksiz ta’lim tizimi
PYTHON DASTURLASH TILINI O‘RGATISHGA MO‘LJALLANGAN ELEKTRON TA’LIM RESURS YARATISH VA FOYDALANISH
elektron ta’lim resurs
/
informatika va axborot texnologiyalari
/
Python
/
Styudent-Fisher.
SEMANTIC-SYNTACTIC ANALYSIS OF NUMERICAL INFORMATION IN THE CONTENT OF THE TEXT
formalization
/
grammatical synonymy.
/
language object
/
natural language
/
semantic analysis
/
semantic-syntactic analysis
/
syntactic analysis
ИНФОРМАТИКА ВА АХБОРОТ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ ФАНИНИ ЎҚИТИШДА МЕДИАТАЪЛИМГА АСОСЛАНГАН “ЎҚИТИШНИНГ БЕШ ПОҒОНАЛИ МЕТОД”ИДАН ФОЙДАЛАНИШ ОРҚАЛИ ЎҚУВЧИЛАР ФАОЛЛИГИНИ ОШИРИШ
“Ўқитишнинг беш поғонали методи”
/
smart
/
анимацион дастурлар
/
гиперматнли технология.
/
интеграциялашган
/
компьютер
/
медиакреативлик
/
медиасаводхонлик
/
медиатехнологик таълим
PRACTICAL SIGNIFICANCE OF COMPUTER MODELING OF TRANSCRIPTION SYMBOLS OF THE UZBEK LANGUAGE
orthoepy
/
orthography (spelling)
/
phoneme
/
phonetic analysis
/
phonetics
/
prosodic
/
transcribe.
/
transcription
UZLUKSIZ TA’LIM TIZIMIDA DASTURLASH TEXNOLOGIYALARINING O‘QITISH SAMARADORLIGINI OSHIRISH MODELI
axborot texnologiyalari
/
Case-Stady
/
dasturlash
/
kognitiv
/
model
/
Styudent-Fisher.
/
Tizimli-faollik
/
uzluksiz ta’lim
/
Web-kvest